Промоции
НА СВОЈОТ 150ТИ РОДЕНДЕН: Heineken ги слави печатните грешки, „погрешните“ изговори и начини на служење и уживање во Heineken
Еден од најпознатите глобални пивски брендови, Heineken, годинава обележува 150 години постоење со исклучително необична и неконвенционална кампања, која ги слави неговите „прекари“ низ светот, погрешните изговори, печатните грешки и несекојдневните начини на кои се сервира или се ужива во Heineken.
Но, наместо да ги поправа и игнорира „грешките“ или да дели совети како е правилно, Heineken ги прифаќа онакви какви што се за пред сите да покаже дека апсолутно е неважно како уживаш во него, сѐ додека се забавуваш и создаваш незаборавни искуства, онака како што сакаш ти.
Токму ова го кажува и Фреди Хајнекен, кој како најзаслужен што пиварницата на неговото семејство денес е признат светски пивски бренд, уште одамна рекол: „Јас не продавам пиво, туку убави моменти и незаборавни искуства.“ и тие негови зборови никогаш не звучеле поточно.
И иако, низ последниве 150 години дефиницијата за тоа што се убави моменти и незаборавни искуства често се менувала и ќе продолжи да се менува, Heineken секогаш бил и ќе остане дел од неа… на еден или друг начин.
-
АТПпред 15 часа
Тони Надал: Рафа живее нормален живот, Ѓоковиќ…
-
Германијапред 19 часа
Зидан се огласи и ги разреши сите дилеми околу тренерската позиција во Баерн
-
Светпред 13 часа
Лаутаро за Меси: Тој како да игра друг спорт, прави работи…
-
Францијапред 23 часа
Макрон: Се сретнав со таткото на Мбапе и го добив одговорот што го сакав
-
Англијапред 14 часа
Пораз кој боли: Кристал Палас го понижи Јунајтед на „Селхрст Парк“(ВИДЕО)
-
НБАпред 18 часа
Баркли нема дилеми: Тој е најдобриот странец во историјата на НБА лигата
-
Италијапред 17 часа
Аталанта со пресврт до важна победа во Серија А (ВИДЕО)
-
НБАпред 4 часа
Бесниот Мелоун влета на теренот и тргна да се пресметува со судијата, Јокиќ и соиграчите добија кошаркарска лекција од Минесота (Видео)